WSPÓŁPRACA W ZESPOLE

W języku potocznym „gra do jednej bramki” jest synonimem działania zespołu, który znając swój cel dokłada wszelkich starań i współpracując ze sobą, ukierunkowuje swoje działania na jego osiągnięcie. Dlaczego to ważne? W gabinetach i przychodniach o najwyższych standardach obsługi pacjenta to zespól tworzy klimat miejsca, jest dla pacjenta przewodnikiem i źródłem informacji o usługach i produktach. Profesjonalizm w 100% – Potrafisz to sobie wyobrazić?

Zapraszamy na szkolenie dla zespołów gabinetów i przychodni. Celem szkolenia jest wypracowanie określonego stylu działania zespołu, opartego na wizerunku i postawie jego członków oraz umiejętności skutecznej komunikacji.

 

W wyniku szkolenia zespół

 

  • wspólnie wypracuje obowiązujące procedury i zasady wew. współpracy,
  • będzie brał odpowiedzialność za wszystkie swoje działania,
  • zwiększy świadomość budowania wspólnej marki,
  • rozwinie umiejętności komunikacyjne i pracy zespołowej,
  • rozwinie umiejętność budowania odpowiedniego wizerunku na zewnątrz,
  • będzie świadomie kształtował kontakt z pacjentem.

 

W programie

 

  • Unikalność zespołu i zasobów wnoszonych przez jego członków
  • Korzyści osobiste i biznesowe wynikające z myślenia systemowego
  • Świadomość „grania do jednej bramki”
  • Współodpowiedzialność – myślenie w kategoriach „my”
  • Myślenie w kategoriach efektu
  • Synergia zespołowa jako gwarancja sukcesu (jak sprawić by 2+2 = 5)
  • Efektywna komunikacja w pracy zespołowej
  • Bariery komunikacyjne
  • Liczne gry i ćwiczenia uczące pracy w zespole

 

Szkolenie realizujemy w formie projektu zamkniętego dedykowanego konkretnemu zespołowi gabinetu bądź przychodni.

 

Istnieje możliwość dostosowania programu do szczególnych wymagań i potrzeb Klienta.

 

Czas trwania: szkolenie dostępne w formule jedno i dwudniowej. Czas trwania szkolenia wiąże się z ilością poruszanych zagadnień oraz ilością ćwiczeń praktycznych.

 

Chcesz widzieć więcej? Zadzwoń. Napisz.