Dlatego stworzyliśmy szkolenie z konkretnymi rozwiązaniami, uczące jak rekomendować i sprzedawać usługi i produkty z Twojej oferty.
Możesz otrzymać odpowiedzi na 3 najważniejsze dla Ciebie pytania:
- Jak sprawić, by pacjent zapragnął Twojej usługi?
- Co trzeba zrobić, by pacjent był lojalny i wracał do Ciebie?
- Jak spowodować, by był zadowolony i polecał Twoje usługi innym?
Twoje korzyści
- Zmiana nastawienia pracowników do procesu sprzedaży.
- Umiejętne rekomendowanie usług i produktów.
- Zwiększenie sprzedaży usług i produktów.
W programie
- Kto sprzedaje usługi i produkty? Role i zadania w zespole.
- Rola przekonań a skuteczność sprzedaży.
- Kto jest Twoim idealnym klientem i czego pragnie? Zbieranie informacji.
- Jak słyszeć i widzieć więcej?
- Język korzyści i jego wpływ na decyzje pacjenta.
- Słowa klucze.
- Metody polecania usług i produktów.
- Wykrywanie ukrytych obiekcji pacjenta i radzenie sobie z nimi.
- Strategie decyzyjne pacjentów.
Szkolenie realizujemy w formie projektu zamkniętego, dedykowanego konkretnemu zespołowi gabinetu bądź przychodni.
Istnieje możliwość dostosowania programu do szczególnych wymagań i potrzeb Klienta.
Czas trwania: szkolenie dostępne w formule jedno i dwudniowej. Czas trwania szkolenia wiąże się z ilością poruszanych zagadnień oraz ilością ćwiczeń praktycznych.
Chcesz widzieć więcej? Zadzwoń. Napisz.