PROFESJONALNA RECEPCJA

Profesjonalna recepcja sposobem na konkurencję i wysokie oczekiwania pacjentów.

 

Jaka jest prawdziwa rola Recepcji w gabinecie/przychodni? Czy jest tylko dodatkiem, tłem dla zespołu lekarzy? Czy jest ich partnerem w dbaniu o kompleksową i profesjonalną obsługę pacjenta.

 

Jaką rolę pełni u Ciebie? a jaką mogłaby pełnić gdyby wykorzystać jej cały potencjał? Zastanawiasz się czy to ważne?

W najlepiej działających gabinetach/przychodniach to recepcja stanowi serce i zasila krwioobieg całej organizacji. Recepcja tworzy klimat miejsca, jest dla pacjenta przewodnikiem i źródłem informacji o usługach i produktach.

 

Szkolenie dla personelu niemedycznego, wizytówki placówki medycznej, mającego często pierwszy, kluczowy kontakt z pacjentem. Efektem jest miejsce przyjazne pacjentom, oparte o wysoki poziom kompetencji interpersonalnych pracowników.

 

Twoje korzyści

 

  • Świadomość wagi i znaczenia budowania dobrych relacji z pacjentem
  • Umiejętność stosowania zaawansowanych technik komunikacyjnych
  • Zarządzanie emocjami w kontakcie z pacjentem
  • Profesjonalny zespół będący wizytówką miejsca

 

W programie

 

  • Pierwsze wrażenie – pierwszy krok w budowaniu relacji
  • Być bliżej pacjenta – co to oznacza i jak podejście to zwiększa lojalność pacjentów
  • Znaczenie postawy pracowników w budowaniu kontaktu z pacjentem.
  • Świadoma komunikacja sposobem na budowanie długotrwałych relacji z pacjentem
  • Jak pozyskiwać wartościowe informacje? Rola uważności i umiejętności słuchania
  • Filtry zniekształcające przepływ informacji
  • Efektywność w komunikacji. Jakie i ile informacji przekazywać i w jaki sposób?
  • Przekazywanie trudnych informacji – sposoby i zasady
  • Radzenie sobie z obiekcjami pacjentów
  • Zarządzanie swoimi emocjami i stanem wewnętrznym
  • „Trudny pacjent” – radzenie sobie z jego emocjami.
  • Świadome kreowanie wizerunku gabinetu przez pracowników

 

Szkolenie realizujemy w formie projektu zamkniętego dedykowanego konkretnemu zespołowi gabinetu bądź przychodni.

 

Istnieje możliwość dostosowania programu do szczególnych wymagań i potrzeb Klienta.

 

Czas trwania: szkolenie dostępne w formule jedno i dwudniowej. Czas trwania szkolenia wiąże się z ilością poruszanych zagadnień oraz ilością ćwiczeń praktycznych.

Chcesz widzieć więcej? Zadzwoń. Napisz.