W najlepiej działających gabinetach/przychodniach to recepcja stanowi serce i zasila krwioobieg całej organizacji. Recepcja tworzy klimat miejsca, jest dla pacjenta przewodnikiem i źródłem informacji o usługach i produktach.
Szkolenie dla personelu niemedycznego, wizytówki placówki medycznej, mającego często pierwszy, kluczowy kontakt z pacjentem. Efektem jest miejsce przyjazne pacjentom, oparte o wysoki poziom kompetencji interpersonalnych pracowników.
Twoje korzyści
- Świadomość wagi i znaczenia budowania dobrych relacji z pacjentem
- Umiejętność stosowania zaawansowanych technik komunikacyjnych
- Zarządzanie emocjami w kontakcie z pacjentem
- Profesjonalny zespół będący wizytówką miejsca
W programie
- Pierwsze wrażenie – pierwszy krok w budowaniu relacji
- Być bliżej pacjenta – co to oznacza i jak podejście to zwiększa lojalność pacjentów
- Znaczenie postawy pracowników w budowaniu kontaktu z pacjentem.
- Świadoma komunikacja sposobem na budowanie długotrwałych relacji z pacjentem
- Jak pozyskiwać wartościowe informacje? Rola uważności i umiejętności słuchania
- Filtry zniekształcające przepływ informacji
- Efektywność w komunikacji. Jakie i ile informacji przekazywać i w jaki sposób?
- Przekazywanie trudnych informacji – sposoby i zasady
- Radzenie sobie z obiekcjami pacjentów
- Zarządzanie swoimi emocjami i stanem wewnętrznym
- „Trudny pacjent” – radzenie sobie z jego emocjami.
- Świadome kreowanie wizerunku gabinetu przez pracowników
Szkolenie realizujemy w formie projektu zamkniętego dedykowanego konkretnemu zespołowi gabinetu bądź przychodni.
Istnieje możliwość dostosowania programu do szczególnych wymagań i potrzeb Klienta.
Czas trwania: szkolenie dostępne w formule jedno i dwudniowej. Czas trwania szkolenia wiąże się z ilością poruszanych zagadnień oraz ilością ćwiczeń praktycznych.
Chcesz widzieć więcej? Zadzwoń. Napisz.