KOMUNIKACJA LEKARZ PACJENT

Czy wiesz co czuje i myśli pacjent po wyjściu z Twojego gabinetu? Jaki wpływ na jego samopoczucie i opinię mają wypowiadane przez Ciebie słowa? W jaki sposób kreują jego rzeczywistość i emocje?

Możesz uniknąć pułapek i nieświadomie popełnianych błędów. Możesz świadomie zarządzać relacją ze swoim pacjentem. Jest wiele metod, których można się nauczyć. Zapraszamy na szkolenie z komunikacji.

 

Szkolenie dla personelu medycznego. Korzyści wynikające ze świadomego budowania i zarządzania relacją z pacjentem są ogromne. Ich wartość jest mierzona nie tylko komfortem i poczuciem bezpieczeństwa pacjenta, ale również komfortem pracy lekarza i osób zarządzających przychodnią.

 

Twoje korzyści

 

  • Świadomość jak ważne jest budowanie relacji z pacjentem
  • Zarządzanie sobą w kontakcie z pacjentem
  • Umiejętność stosowania zaawansowanych technik komunikacyjnych
  • Zwiększenie efektywności i komfortu pracy lekarzy

 

W programie

 

  • Uczestnicy relacji lekarz/pacjent – oczekiwania i trudności
  • Kluczowa rola POSTAWY lekarza w relacji z pacjentem
  • Co mówi lekarz – co słyszy pacjent? Rola uważności w kontakcie z pacjentem
  • Zasady i techniki komunikacji
  • Formułowanie jasnych i zrozumiałych dla pacjenta informacji.
  • Słowa, które tworzą rzeczywistość pacjenta.
  • Dlaczego pacjenci nie decydują się na proponowane rozwiązania?
  • Strategie decyzyjne pacjentów.
  • Co myślą pacjenci, a co mówią – jak odkrywać obiekcje pacjentów?
  • Zarządzanie swoimi emocjami i stanem wewnętrznym
  • Radzenie sobie z emocjami pacjenta
  • Jakość relacji z pacjentem a wizerunek kliniki i jej pozycja na rynku

 

Obszar BUDOWANIE ZESPOŁU

 

  • Zespół centrum medycznego i jego zasoby
  • Wartości i zasady zespołu
  • Korzyści biznesowe wynikające z myślenia systemowego
  • Organizacja pracy w zespole
  • Współpraca i komunikacja w zespole
  • Świadomość „grania do jednej bramki”
  • Współodpowiedzialność – myślenie w kategoriach „my”
  • Dlaczego 2+2=5? Efekt synergii

 

Szkolenie realizujemy w formie projektu zamkniętego dedykowanego konkretnemu zespołowi gabinetu bądź przychodni.

 

Istnieje możliwość dostosowania programu do szczególnych wymagań i potrzeb Klienta.

 

Czas trwania: szkolenie dostępne w formule jedno i dwudniowej. Czas trwania szkolenia wiąże się z ilością poruszanych zagadnień oraz ilością ćwiczeń praktycznych.
Chcesz widzieć więcej? Zadzwoń. Napisz.