Niezależnie jakiej specjalizacji lekarzem jesteś, miewasz i będziesz mieć takich pacjentów i takie sytuacje. W tych trudnych momentach możesz być silniejszy, bardziej pewny i dający siłę pacjentowi.
Szkolenie adresowane do lekarzy. Dostarcza wiedzy na temat zaawansowanych technik komunikacyjnych, zwiększających efektywność procesu leczenia.
W trakcie spotkania lekarz poznaje rozwiązania, jak radzić sobie w trudnych sytuacjach informowania pacjenta o diagnozie, dzięki czemu może świadomie zarządzać trudną sytuacją w gabinecie.
Twoje korzyści
- Świadomość jak ważne jest budowanie relacji z pacjentem
- Poznanie nowych, skutecznych narzędzi komunikacyjnych.
- Świadome zarządzanie sobą w kontakcie z pacjentem.
- Zwiększenie efektywności pracy lekarza.
W programie
- Uczestnicy relacji lekarz – pacjent. Oczekiwania i trudności.
- Kluczowa rola POSTAWY lekarza w relacji z pacjentem.
- Rola uważności w kontakcie z pacjentem.
- Wpływ diagnozy na proces leczenia i zdrowienia.
- Sposoby przekazywania trudnych informacji i konsekwencje.
- Diagnoza, która motywuje.
- Moc słów, które nazywają i tworzą rzeczywistość pacjenta.
- Zarządzanie stanem pacjenta.
- Radzenie sobie z emocjami i obiekcjami pacjenta.
- Lekarz jako przewodnik i tłumacz w nowej rzeczywistości pacjenta.
- Prowadzenie pacjenta w procesie leczenia.
- Partnerstwo w relacji lekarz pacjent – Zaproszenie pacjenta do współpracy.
Szkolenie realizujemy w formie projektu zamkniętego dedykowanego konkretnemu zespołowi gabinetu bądź przychodni. Istnieje możliwość dostosowania programu do szczególnych wymagań i potrzeb Klienta.
Czas trwania: szkolenie dostępne w formule jedno i dwudniowej. Czas trwania szkolenia wiąże się z ilością poruszanych zagadnień oraz ilością ćwiczeń praktycznych.
Chcesz widzieć więcej? Zadzwoń. Napisz.